-
✔️ יתרונות עיקריים:
🔹 עיצוב אנכי חוסך מקום – מתקפלת לתוך ארון עומד
🔹 120×200 ס”מ – מתאים לנערים, ילדים ומבוגרים כאחד
🔹 מנגנון פנאומטי שקט ובטיחותי
🔹 רצועות מצעים פנימיות – לא צריך לקפל שמיכה בכל שימוש
🔹 מבנה איכותי במיוחד – מסגרת מתכת, לוחות MDF בציפוי למינציה עמיד
🔹 3 מדפים פנימיים לאחסון – מושלם לספרים וחפצים
🔹 מתאים לכל סגנון עיצוב – זמינות צבעים לפי מלאי
🔹 תואם לארונות צד תואמים (PS–07, PS–08)
🛡️ תקנים (לדגם PS בלבד):
⭐ תקן PN-EN 1129
🟢 רכיבים איכותיים
🧸 בטיחות לילדים
🇪🇺 תו תקן CE אירופאי
📏 מידות:
-
רוחב: 131 ס”מ
-
גובה: 217 ס”מ
-
עומק (סגור): 46 ס”מ
-
עומק (פתוח): 228 ס”מ
-
משטח שינה: 120×200 ס”מ
-
גובה מזרן מקסימלי: 20 ס”מ
-
משקל מזרן מקסימלי: 18 ק”ג
⚙️ תכונות טכניות:
-
מנגנון פתיחה: פנאומטי
-
מערכת סגירה שקטה: ✔️
-
רצועות מצעים: ✔️
-
מסגרת מיטה: מתכת
-
מזרן כלול: ❌ (ניתן לרכוש בנפרד)
-
תאורת לד פנימית: אופציונלית
-
מנורת קריאה עם USB: אופציונלית
-
משענת ראש: אופציונלית
-
ספה: ❌
-
התקנה: עצמית או מקצועית בתשלום
🚚 זמן אספקה:
14–21 ימי עסקים
(במקרה של חוסר זמינות – עד 45 ימי עסקים)
💸 עלות הובלה והתקנה:
850 ₪ (כולל עד קומה שלישית עם מעלית או מדרגות)
150 ₪ לכל קומה נוספת
תוספת תשלום ישירה במקרה של מנוף או מעל קומה 3 ללא מעלית -
מיטת קיר וחצי אנכית מתקפלת – דגם PS-2 | PREMIUM SOLUTION – 120×200
מיטת קיר וחצי אנכית מתקפלת – דגם PS-2 | PREMIUM SOLUTION – 120×200
₪5,618.00
💎 פתרון קומפקטי, מעוצב ואיכותי לחדרי ילדים, נוער או אורחים – ייצור אירופאי עם תקנים מלאים
🚚 זמן אספקה:
14–21 ימי עסקים.
במקרה של חוסר זמינות – עד 45 ימי עסקים.
💸 עלות הובלה והתקנה מעודכנת:
-
הובלה והתקנה – 850 ₪ (כולל עד קומה שלישית )
-
כל קומה נוספת ללא מעלית– תוספת 150 ₪ למתקין
-
אחריות
אחריות 12 חודשים
-
זמני אספקה
זמני אספקה 7-21 ימי עסקים
-
איסוף עצמי
מחיפה צק פוסט
תשלום מאובטח באמצעות SSL
אנו מתמקדים ביעילות גבוהה ובהבטחת שביעות רצון הלקוחות. כל ההזמנות מעובדות במהירות ונשלחות ביום העסקים הבא, כדי להבטיח אספקה מהירה של המוצרים שלך.
color | אפור, לבן, לבן מבריק, עץ אלון, קשמיר |
---|---|
LED lighting | לד 3x1200_לבן, ללא |
USB for phone charging | 1xUSB, 2xUSB, ללא |
mattress | ללא מזרון, מזרון 180x200x18 |
headboard | 118*73*10 ס"מ – 1200.00₪, ללא |
שאלות ותשובות
האם ההזמנה שלי נשלחה?
לחץ על הקישור "החשבון שלי" בפינה הימנית העליונה של האתר כדי לבדוק את מצב ההזמנות שלך.
איך אני משנה כמויות או מבטל פריט בהזמנה שלי?
לחץ על הקישור "החשבון שלי" בפינה הימנית העליונה של האתר כדי לצפות בהזמנות שביצעת. לאחר מכן לחץ על הקישור "שינוי כמויות / ביטול הזמנות" כדי למצוא ולערוך את ההזמנה שלך. שים לב שלא ניתן לערוך הזמנה שכבר החלה בתהליך או נשלחה.
איך אני עוקב אחרי ההזמנה שלי?
לחץ על הקישור "החשבון שלי" בפינה הימנית העליונה של האתר כדי לעקוב אחר ההזמנה שלך.
ההזמנה שלי לא הגיעה.
לחץ על הקישור "החשבון שלי" בפינה הימנית העליונה של האתר כדי לבדוק את מצב ההזמנה. ודא שכל הפריטים בהזמנה שלך כבר נשלחו. אם מופיעים מספרי מעקב להזמנה, בדוק עם חברת השילוח אם החבילות נמסרו. אם לכל החבילות מופיע סטטוס "נמסרה", פנה לשירות הלקוחות לקבלת סיוע.
חסר פריט במשלוח שלי.
לחץ על הקישור "החשבון שלי" בפינה הימנית העליונה של האתר כדי לבדוק את מצב ההזמנה. ודא שכל הפריטים בהזמנה שלך כבר נשלחו. אם מופיעים מספרי מעקב להזמנה, בדוק עם חברת השילוח אם החבילות נמסרו. אם לכל החבילות מופיע סטטוס "נמסרה", פנה לשירות הלקוחות לקבלת סיוע.
המוצר שלי חסר חלקים.
לחץ על הקישור "החשבון שלי" בפינה הימנית העליונה של האתר כדי לבדוק את מצב ההזמנה. ודא שכל הפריטים בהזמנה שלך כבר נשלחו. אם מופיעים מספרי מעקב להזמנה, בדוק עם חברת השילוח אם החבילות נמסרו. אם לכל החבילות מופיע סטטוס "נמסרה", פנה לשירות הלקוחות לקבלת סיוע.
חוות דעת
אין עדיין חוות דעת.