זמן אספקה | 75 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה (יתכנו עיכובים הקשורים לשילוח ימי בעת מלחמה/ קורונה / הזמנה מחו"ל בעוד 21 ימי עבודה ולא יחשב כאיחור) |
---|---|
צבע | לבן, עץ |
ארון לחדר כניסה – דגם Therpio – אחסון מודרני ומעוצב
ארון לחדר כניסה – דגם Therpio – אחסון מודרני ומעוצב
מידות:
- ארון אחסון /מושב עם כריות: רוחב: 85 ס”מ, גובה: 45 ס”מ, עומק: 35 ס”מ
- ווי תליית מעילים / תיקים: רוחב: 85 ס”מ, גובה: 82 ס”מ, עומק: 15 ס”מ
מאפיינים:
- עשוי סיבית למינציה
- שוליים בגימור PVC
- בעל 6 קולבים (ווים) למעילים / תיקים – הגובה נקבע על ידי הלקוח במהלך ההרכבה
- בארון הנעליים יש מקום אחסון ל כ 8-9 נעליים
-
אחריות
אחריות 12 חודשים
-
זמני אספקה
זמני אספקה 7-21 ימי עסקים
-
איסוף עצמי
מחיפה צק פוסט
תשלום מאובטח באמצעות SSL
אנו מתמקדים ביעילות גבוהה ובהבטחת שביעות רצון הלקוחות. כל ההזמנות מעובדות במהירות ונשלחות ביום העסקים הבא, כדי להבטיח אספקה מהירה של המוצרים שלך.
שאלות ותשובות
האם ההזמנה שלי נשלחה?
לחץ על הקישור "החשבון שלי" בפינה הימנית העליונה של האתר כדי לבדוק את מצב ההזמנות שלך.
איך אני משנה כמויות או מבטל פריט בהזמנה שלי?
לחץ על הקישור "החשבון שלי" בפינה הימנית העליונה של האתר כדי לצפות בהזמנות שביצעת. לאחר מכן לחץ על הקישור "שינוי כמויות / ביטול הזמנות" כדי למצוא ולערוך את ההזמנה שלך. שים לב שלא ניתן לערוך הזמנה שכבר החלה בתהליך או נשלחה.
איך אני עוקב אחרי ההזמנה שלי?
לחץ על הקישור "החשבון שלי" בפינה הימנית העליונה של האתר כדי לעקוב אחר ההזמנה שלך.
ההזמנה שלי לא הגיעה.
לחץ על הקישור "החשבון שלי" בפינה הימנית העליונה של האתר כדי לבדוק את מצב ההזמנה. ודא שכל הפריטים בהזמנה שלך כבר נשלחו. אם מופיעים מספרי מעקב להזמנה, בדוק עם חברת השילוח אם החבילות נמסרו. אם לכל החבילות מופיע סטטוס "נמסרה", פנה לשירות הלקוחות לקבלת סיוע.
חסר פריט במשלוח שלי.
לחץ על הקישור "החשבון שלי" בפינה הימנית העליונה של האתר כדי לבדוק את מצב ההזמנה. ודא שכל הפריטים בהזמנה שלך כבר נשלחו. אם מופיעים מספרי מעקב להזמנה, בדוק עם חברת השילוח אם החבילות נמסרו. אם לכל החבילות מופיע סטטוס "נמסרה", פנה לשירות הלקוחות לקבלת סיוע.
המוצר שלי חסר חלקים.
לחץ על הקישור "החשבון שלי" בפינה הימנית העליונה של האתר כדי לבדוק את מצב ההזמנה. ודא שכל הפריטים בהזמנה שלך כבר נשלחו. אם מופיעים מספרי מעקב להזמנה, בדוק עם חברת השילוח אם החבילות נמסרו. אם לכל החבילות מופיע סטטוס "נמסרה", פנה לשירות הלקוחות לקבלת סיוע.